22.06.2006, 08:47
@speedysebi, was war denn nun mit meinem Tip mit dem T-Stück am Druckschalter? Ist die sauberste Lösung..
http://www.northamericanmotoring.com/for...hp?t=41028
Items needed:
-Mechanical oil pressure gauge (I used an AutoMeter Pro Comp UltraLite)
-Teflon pipe tape; Blue or Yellow container (bought at Home Depot)
-3/8'' brass T-fitting with all female ends (bought at Home Depot)
-3/8'' brass pipe thread male-to-male extender that is 2''long (bought at Home Depot)
-Gauge bits
![[Bild: t_stueck_oel_328n.JPG]](http://www.mini2.info/gallery/files/4/0/0/7/t_stueck_oel_328n.JPG)
Ob man den Flex-Schlauch dazwischen baut kann man drüber streiten!
Andere Möglichkeit wäre den Ölkreislauf irgendwo zu durchtrennen und dort ein T-Stück zu implantieren.. Halte ich aber für eine Basellösung!
Gruß!

http://www.northamericanmotoring.com/for...hp?t=41028
Items needed:
-Mechanical oil pressure gauge (I used an AutoMeter Pro Comp UltraLite)
-Teflon pipe tape; Blue or Yellow container (bought at Home Depot)
-3/8'' brass T-fitting with all female ends (bought at Home Depot)
-3/8'' brass pipe thread male-to-male extender that is 2''long (bought at Home Depot)
-Gauge bits
Ob man den Flex-Schlauch dazwischen baut kann man drüber streiten!
Andere Möglichkeit wäre den Ölkreislauf irgendwo zu durchtrennen und dort ein T-Stück zu implantieren.. Halte ich aber für eine Basellösung!
Gruß!
R53