Gefällt mir erhalten: 5 in 4 Beiträgen
Gefällt mir gegeben: 0
Treffen: Sonntag, 14.08 19:00h im "La Farinelli" Hofweg 68
Dabei:
Pritch
Cat
CooperS
Ristorante Farinelli da Franco
Da Franco in Eppendorf was for many years a highly popular place - always full to bursting, with a great atmosphere, but pretty stuffy as a result. Franco Lestingi finally decided that the rational solution was to find larger premises, so he relocated his restaurant to Hofweg 68, 22085 HH (Tel.: 040-22 69 31 36).
Signor Lestingi is a true professional. His formula in Hofweg includes good traditional Italian fare, reasonable prices, a spacious terrace and an inviting indoor restaurant complete with indirect lighting. Plus music, attentive and charming service staff and an inspired menu that is subject to constant up-dates. This includes starters like turkey breast on radiccio (EUR 9) and around 15 different main dishes, all expertly prepared and lovingly presented for between EUR 7.50 and EUR 16.50.
At lunchtime diners can choose between four set three-course menus (EUR 7 - EUR 8.50). The chef is happy to respond to special wishes wherever poss-ible. Diners leave feeling really well looked after; this friendly and welcoming approach is definitely one of the reasons that most of the restaurant's long-standing regulars from Eppendorf think nothing of crossing town for a dose of feel-good dining at their favourite eatery!
•
Gefällt mir erhalten: 0 in 0 Beiträgen
Dabei:
Pritch
Cat
CooperS
uno (90%)
Ristorante Farinelli da Franco
Da Franco in Eppendorf was for many years a highly popular place - always full to bursting, with a great atmosphere, but pretty stuffy as a result. Franco Lestingi finally decided that the rational solution was to find larger premises, so he relocated his restaurant to Hofweg 68, 22085 HH (Tel.: 040-22 69 31 36).
Signor Lestingi is a true professional. His formula in Hofweg includes good traditional Italian fare, reasonable prices, a spacious terrace and an inviting indoor restaurant complete with indirect lighting. Plus music, attentive and charming service staff and an inspired menu that is subject to constant up-dates. This includes starters like turkey breast on radiccio (EUR 9) and around 15 different main dishes, all expertly prepared and lovingly presented for between EUR 7.50 and EUR 16.50.
At lunchtime diners can choose between four set three-course menus (EUR 7 - EUR 8.50). The chef is happy to respond to special wishes wherever poss-ible. Diners leave feeling really well looked after; this friendly and welcoming approach is definitely one of the reasons that most of the restaurant's long-standing regulars from Eppendorf think nothing of crossing town for a dose of feel-good dining at their favourite eatery!
•
Gefällt mir erhalten: 4 in 2 Beiträgen
Sorry aber ich bin leider doch raus. Wünsche Euch aber einen guten Appetit und einen schönen Abend.
@ Pritch
vielleicht sehen wir uns ja die Tage trotzdem.
•
Dabei:
Pritch
Cat
uno (90%)
meisterhaft
mrs. meisterhaft
Car Wash Aktion auf den HMD zu Gunsten Bärenherzstiftung ->
Klick Mich
•
wie sieht es denn mit den nicht "Let´s MINI" Fahrern aus, besteht vielleicht Interesse für ein Treffen am kommenden Sonntag zum Brunchen oder vielleicht Nachmittags auf einen Kaffee am Fischmarkt?
•
Gefällt mir erhalten: 164 in 153 Beiträgen
Gefällt mir gegeben: 40
CooperS schrieb:wie sieht es denn mit den nicht "Let´s MINI" Fahrern aus, besteht vielleicht Interesse für ein Treffen am kommenden Sonntag zum Brunchen oder vielleicht Nachmittags auf einen Kaffee am Fischmarkt?
Wir (Co-Pilotin + ich) sind in Bärlin bei DTK und werden wohl eher Sonntag Abend zurück sein - Interesse ist da aber wird kaum passen.
Kole Feut un Nordenwind, gift en krusen Bühdel un en lütten Pint.
GP2 ist verkauft ... aber 4 Zylinder finde ich immer noch gut: 4 links und 4 rechts in V-Form angeordnet ....
www.mustang6.de
•
nette idee - bin leider auf arbeit
Urlaub @ McQuaichs Home :
http://www.landhaus-galke.de
McQuaichs Folk- & Whiskyladen :
http://www.dalriada.de
•
Gefällt mir erhalten: 4 in 4 Beiträgen
•
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 16.08.2005, 20:21 von
SirJohn.)
•
Wie sieht es denn mit den Daheimgebliebenen aus mit einem Spontantreffen im Beachclub auf ein Feierabendbierchen oder so? Ist doch ein Traumwetter heute, dass muss doch genutzt werden
•